30 december 2010

Inkido Happy New Year Blog Candy


To enter this Blog Candy, all you have to do is:
* Tell about the blog candy on your blog.
* Copy the blog candy buttton and paste it on your blog, either in the sidebar or in a blog post.
* Be a follower of our blog.
* Enter your name and blog address in MckLinky below
* You have until Sunday January 9th 2011 20:00 PM(GMT+1) to enter.

* The winner will be announced on the Inkido blog the day after
* If the winner doesn't contact Inkido within 48 hours, we will draw a new winner.
* We use random.org to draw the winner and we'll ship internationally!

43 kommentarer:

Tanya sa...

Thanks for the chance to win!
Happy New Year and Merry Christmas!!!

Tanya Dudkina sa...

Thank you for your candy
I still believe I can win one))))

Anonym sa...

Tack för chansen att vinna. Håller tummarna och hoppas att det är min tur den här gången...
A Happy New Year to everyone!

Justyna sa...

Thanks for the chance to win.....Very nice candy!I am a follower.
Greetings from Poland!
Justyna
http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/

angelique (anlou) sa...

oh my what a great chance to win this candy
thank you so much for this
to all a happy new year
hugs angelique

Merete/Scrappeguri sa...

Takker dere for Happy New Year Blog Candy!
Ønsker dere alle a Happy New Year!

Cecilia sa...

Ønsker dere alle ett godt nytt år/wishing you all a happy new year! Hugs from Celia xoxo

Turid sa...

Jeg trekker et lodd! Godt Nytt År til alle ssammen, og tusen takk for muligheten til å vinne candy.
Hilsen Turid

Linapyssel sa...

Oj oj så tokigt det blev när jag skulle länka!!! Flå´t!!
GOTT NYTT ÅR
Kraaam Lina

-Sanna- sa...

Blir gjerne med.
Er følger fra før og har link i bloggen.

Kras sa...

Thanks for the candy. But my visits became two. What a ridiculous situation get to me. Duplicate can not be erased. Please let me eliminate from the game.

Teresa Carini sa...

Hello Inkido team! thank you very much for the opportunity to participate once again in your candy! I took the link to my blog for broadcast!
Thank you very much for sharing so beautiful and delicate work!
Have a great year 2011!

Janne-Lise sa...

Tusen takk for året som har gått og takk for enda en mulighet til å vinne en candy

Godt nytt år til dere :) Jeg gleder meg til å følge dere også i 2011 :)

hilsen Janne-lise

Karin sa...

Härligt :D
En Nyårs Candy, det gillar jag!

Önskar er ett Gott Nytt År och *håller tummarna*

EttenA sa...

Godt Nytår til jer alle - glæder mig til at følge jer også i 2011.
Tak for muligheden for at vinde en candy - det er jo altid sjovt!!

Tanya sa...

Thank you so much for the chance! I already follow, have a Happy New Year!

Jane.D sa...

Gott Nytt År!

Håller tummarna och hoppas, hoppas, hoppas.........

Rikke sa...

Takker for en fantastisk blog og endnu en mulighed for at vinde en blogcandy :o)

Sol sa...

Godt Nytt år! Herlig Med Candy for å feire det nye året!!! Count me in Please!! :o)

*mieke* sa...

Thanks for the chance to win a prize, that would be a great start of 2011!
Lots of love from Holland
Mieke

lissy-hanne sa...

Tak for chancen til at vinde.
HAPPY NEW YEAR

Helle sa...

Takker for muligheten!

-Helle-

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Tusen takk for muligheten til å vinne. Har lagt dere til i min høyre sidebar. Godt Nytt År. Klem...Mona

Unknown sa...

Thanks for the chance to win!
Happy New Year !

Elfepigen sa...

Rigtig godt nytår til jer smukke mennesker ;)

Knus og kram herfra

PysselDrakis sa...

Ett riktigt gott nytt år till er !!!

Carolina sa...

Gott nytt år till er alla hoppas följande år blir lika bra somm detta varit

Helena sa...

Tack för chansen och gott nytt år.

Anonym sa...

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!
Og tusen takk for muligheten til å vinne Candy.

terriavidreader (IN-USA) sa...

Thanks for the chance to win. I love blog candy!!
Happy New Year!

Susanne sa...

Tack för chansen att vinna...
Önskar er alla en god fortsättning på det nya året med massor av kreativt skapande...
Kramizar

Malin sa...

God fortsättning på det nya året!
Tack för chansen att vinna er blogcandy.

KarenB sa...

Happy New Year! I tried to enter but it says that the Linky List is now closed?? I have been a follower for a while now, and I've posted on my sidebar.

Pysselbus sa...

Hmm, idag är det fredag den 7:e men länken är stängd... Tittar in framöver och ser om den är öppen igen. Annars är jag följare sen länge och ett stooooort fan av det mesta ni och era DT gör och länk finns i min blogg!

GOTT NYTT ÅR!

Kram

Linda

MAGDALENA sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
MAGDALENA sa...

Som tidigare sagts - jag är här i tid- men listan är stängd :( Jag lägger in min bloggadress här så kanske ni kan lägga till den i listan själva: http://rockermorsan.blogspot.com

Sabina sa...

Hello,
the list is closed, i think it run until 09/01?
A Happy New Year, thank you for showing always your nice projects on your blog.
http://sabinafk.blogspot.com/2011/01/inkido-happy-new-year-blog-candy.html
Greets

Hozzan sa...

Lägger in min "linky" här då den var stängd.Gott Nytt PysselÅr!
http://hozzan.blogspot.com/2011/01/opps.html

Sophie sa...

Mr Linky va visst stängd så jag skriver här istället!
http://sophieslillakrypin.blogspot.com/2011/01/bloggcandy-hos-inkido.html

Ingrid Marie EK sa...

Jag försökte använda Mr.Linky, men det var stängt, så jag skriver det här i stället.
Länken till min blogg är: www.ingridmarieek.blogspot.com

zimba sa...

Mr.Linky har blitt stengt før fristen, så da skriver jeg meg inn her i stedet:-)
Ønsker dere en godt nytt scrappe-år!

Trine sa...

Godt nytt år!
Så spennende! Jeg prøver lykken på denne candyen! :)

citronlime sa...

Det måste ha blivit något tokigt för Linky är stängt, jag hoppas att man kan kommentera här istället och ha lika stor chans att vinna?!
Hur eller hur så har jag länkat i min sidebar och nu hoppas jag på TUR! :)