04 december 2010

Julgransrullar

När jag började den här veckan var det knappast såhär jag hade tänkt mig den....
Oavsett vad jag hade för planer från början så har jag firar min födelsedag nedbäddad i sängen med halsfluss..

Så den här lördagens inlägg blir långt ifrån som jag tänkt mig... Jag hade tänkt visa hur jag som icke-kortmakare gör mina julkort, mycket mycket enkelt..

Men i feberyran blev det inte mycket vackert skapat... Ni får se det som ett litet tips ändå på hur fint man skulle kunna göra, på ett enkelt vis...

Jag älskar ju att göra rullar av papper.. och det blir ju alldeles fiffigt att bygga en söt liten julgran av pappersrullar..

Det jag hade tänkt lägga till var såklart.. en läcker God Jul stämpel från inkido, Det finns en hel massa olika att välja på, kolla HÄR.. jag hade nog embossat i vitt.. Sen hade jag någon liten idé om att göra julgranskulor av såna tjusiga pins...



Ja, jag kom inte längre än såhär.. men om nån av er kommer er för att göra julgransrullekort så lägg gärna in en länk till ditt kort i kommentarerna här...

Må väl!
Själv ska jag krya på mig...

1 kommentar:

Ansi sa...

Tanken var ju toppen! Om man inte tycker d e så kul att göra kort, eller om man måste göra MASSOR;O)
Krya på dig!