08 december 2010

Min adventsljusstake. My Advent Candle.

Jag kan inte hålla fingrarna i styr... Jag är bara tvungen att göra något åt alla röda och gröna adventsljusstakar som jag samlat på mig under årens lopp. De passar inte in i min heminredning, men jag kan inte göra mig av med dem... Därför får de, en efter en, "nya kostymer".

I'm having a hard time keeping my hands off... I just have to do something about all of those red and green advent candles that I have accumulated over the years. They don't fit in with the rest of the decor in my home, but I can't seem to be able to get rid of them... There for I'm giving all of them "new costumes" one by one.

Denna ljusstake var tidigare knallröd, och hade gröna plastmanchetter...

This candlestick used to be bright red, and it had green plastic candle cuffs...


Dekorationen i mitten är gjord av pyntgrenar med pärlor.
The decoration in the middle is made of som pearl branches.


Runt övriga ljus har jag lindat pärlor på tråd. Alla ljus har också fått en bit organza band.
Around the other candles I have wrapped some pearl string. All of the candles also got a piece of organza ribbon.


Tack för titten! Thanks for stopping by!
Annica H



1 kommentar:

Weronicha sa...

aaah, så fint de blev! toksugen på o dekorera om mina nu ;D