18 december 2010

o matchande julkort

Som jag brukar hävda så är jag ingen kortmakare direkt men ibland så tycker jag att det är fiffigt att använda det spill som blir efter en layout till ett litet matchande kort. Här är ett exempel...

I always say I´m not a cardmaker.. but sometimes I like to use up the left over scraps from a layout and make a card.. like this..



Fortfarande det söta rutiga papper från Appleskollektionen men även en härligt julig vintagebild..

Again, the supercute paper from the Apples collection and a really chrismasy vintagepic..



God jul önskar jag er.. hoppas ni njuter av helgen..

I wish you a merry Christmas.. I hope you´re all enjoying the upcoming holiday

1 kommentar:

Jona Panesa sa...

oh Mahlin and this is really cute. It didn't show that they were just scraps.