12 januari 2011

Et herrekort.


Her har jeg laget et vintage herrekort. Utgangspunktet er et ferdigbrettet kort fra Inkido, og mønsterpapiret jeg har brukt er ”Mathea – Corissant”. Jeg har også brukt bølgepapp, og tøffe brads fra Inkido. Bildet jeg har brukt er fra et av Inkidos nye vintageark, og jeg har brukt stemplene ”Carte Postale”, ”Carte text”,
”Post card” og et av Inkidos mange norske tekststempler.

*******
I have made a vintage male card, and I have used a pre folded card from Inkido. The paper I have used is
Mathea – Corissant”, and the image is from one of Inkidos new vintage papers. I have used the stamps “Carte Postale”, “Carte Text”,Post Card”, and one of Inkidos many Norwegian text stamps. I have decorated my card with a rose, leaves and brads.










2 kommentarer:

Marianne H sa...

Åhhh, så flott det er. Virkelig tøfft.
Ha en fin dag:-D

MarikaGabez sa...

Beautiful!!!