05 januari 2011

Hipp Hipp Hurra!

Today I would like to show you a little bag that I have made out of papers from one the Christmas Collections. One of the stamps is originally a Christmas stamp as well, but I wanted to show you that it is possible to use your Christmas products all year! :)

Jag har gjort en liten väska av papper från serien Chrimas Elegance. Det är ju egentligen en julserie, men jag tycker att papperen är väldigt fina och manliga. Jag tycker helt enkelt att de passar utmärkt till mycket annat också!

Jag tänkte ha denna till en man, så jag ville ha en lite "tuffare" stil, utan allt för mycket spetsar och söta dekorationer. Jag skar därför ut en stadssiluett ur svart cardstock. Cirkeln med hjärtat är punchat ur mänsterpapperet.


På toppen blev det lite band till att knyta ihop det hela, ett par blommor och några pins. Vimpeln är klippt ur papperet, och Hipp Hipp Hurra är en del av denna stämpel.


Så här ser den ut från sidan.

Detta är baksidan, med utrymme att skriva vem gåvan är till och från.  Texten kommer från denna stämpel.

Ja. Då har jag skapat något som funkar hela året, med nästan bara julprodukter! Lägg inte undan dina julsaker bara för att vi kommit in i Januari! Du kan använda dem till så mycket mer än bara Jul. :)

Thanks for stopping by!
Tack för titten!
//Annica H

5 kommentarer:

Marianne H sa...

Denne er da bare så lekker!
Ha en fin scrappeuke :-D

Marianne H sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
annes paperfun sa...

Ååå så lekkert!!!

Henriëtte sa...

wonderful......

Jona Panesa sa...

wow, so gorgeous!!!