24 januari 2011

*NEWS* Is This Love? Heart Box

 Jag har klätt en liten hjärtformad ask med ett av de nya papprena i serien "Is This Love?"
Locket har jag dekorerat med massor av rosa och vita blommor. Några strasstenar gömmer sig bland dem...

I have decorated a small heartshaped box with one of the new papers in the serie "Is This Love?"
The lid is decorated with a lot of pink and white flowers and some rhinestones...

En vit hjärtbrad har jag embossat med "Frost".

I have embossed a white heart brad with "Frost"

På sidorna av asken har jag satt strasstenar ifrån rosa strassmix.

On the sides have I made some swirls with rosa strassmix rhinestones.


Hälsningar från Lisa

Greetings from Lisa


2 kommentarer:

Anna sa...

En ask helt i min smak!!<3

Vinterkramen Anna

Ninas hobbyblogg sa...

Den här asken var helt underbar!!! Du vet var jag bor ;-)
Kram Nina