09 mars 2011

Te dispenser


Det er litt vemodig å skrive dette innlegget, for dette er mitt aller siste bidrag for Inkido DT. Jeg har valgt å slutte i Inkido DT, så her slutter Inkidoeventyret for min del. Men det betyr selvfølgelig ikke at jeg vil slutte å bruke Inkidos flotte produkter, og jeg kommer fortsatt til å være en ivrig følger av bloggen, og alt som skjer her. Tusen takk for meg, både til teamet, og til alle dere ”der ute”.
Mitt siste bidrag blir en te dispenser. Denne esken passer akkurat til en pakke med teposer, og er en fin liten gave å gi bort. Papirene jeg har brukt er ”Engel Avis”, og ”Prick Rosa”. Jeg har pyntet med blomster, roser, perler, charms og bånd, som alt er å finne hos Inkido.

*******

I am sad to say that I`m leaving Inkido DT, and this will be my last post as a DT member.
Thank you all for a great time with Inkido!


I have made a tea dispenser, and I have used the papers “ Engel Avis” and "Prick Rosa”. The box is decorated with roses, pearls, charms and ribbon, and you can find it all in Inkidos shop.












4 kommentarer:

angelique (anlou) sa...

hiya sweetie
sorry to hear you're leaving
thank you for sharing this amazing creation sweetie
hugs angelique

Pysselbus sa...

Nej, nej, nej!!! Inte sluta!! Du som gör såååå underbara saker.... Kommer verkligen att sakna dina alster... :-(

Kram
Linda

PS Hoppas på bättre nyheter... ;-)

annes paperfun sa...

Ååå så stilig!
Kjempeflott ide!

Jeanette sa...

Utrolig nydelig... den skulle jeg gjerne hatt mal på! :) Lykke til videre, du lager mye fint, Marianne.