26 mars 2011

Wedding ,1 Clean & Simple, with a fun twist


Har brukt ølbrikker som jeg har dekorert med pairene fra Is This Love? -serien: Live,  Laugh, Feel hjertene på baksiden er stanset ut i Remember og Breathe. Har limt "L + E = sant" (min og min manns initialer) på den ene siden nedover og pyntet med perler. På baksiden har jeg stanset utTH  hjerter og stemplet tekst. Har også limt på skrivefelt to steder. Pyntet med perler. I bunnen har jeg hengt på en knippe charms og i toppen har jeg laget et oppheng av en gammel øredobb.

                                      Forside    (front)                              Bakside  (back)
                              
Have used beercoasters that I've decorated with papers from the Is This Love? -series: LiveLaughFeel  The hearts are from the papers Remember and Breathe. (letters translates into: L + E = true). Decorated with pearls. On  the other side i have used TH heart diecut, and a norwegian textstamp. Decorated with pearls. In the bottom I have a "cluster" of charms and in the top I have used a broken earring.

Inga kommentarer: