19 augusti 2012

Sommerkort - Summercards

Hej allesammen - og god Søndag.
I dag har jeg lavet et par sommerkort - jeg blev inspireret af den store smukke røde blomst.
---
Hi everyone - and a nice Sunday to you.
Today i made some summercards - i was inspired by the beautiful big red flower.
Er den ikke smuk?
Isn´t it beautiful?
Jeg er vild med de små kviste/grene - jeg tiltøjede en rød rose og lidt brune blade.
 I really like those little branches too - i added a red rose and a few brown leaves
 Og mine 2 favoritstempler - fugleburet og muren - de er så fine.
My 2 favorite Inkido stamps - the bird cage and the wall - they are amazing.

Og så har jeg også hygget med papirer fra "Sunshine" kollektionen. De farver bliver man da glad af.
I allso made a card with some papers from the "Sunshine" collection - those colors makes you happy.
 Lidt blonde bag roserne.
A little lace behind the roses.
 Og en trillebør fyldt med sommer :)
And a wheelbarrow filled with summer.
 Alle materialer er fra Papercraftsscandinavia
All materials are from Papercraftscandinavia
---
Tak for besøget.
Knus fra Dorthe

Inga kommentarer: