03 april 2013

DT Bellaidea plays with Yasmin's challenge


Hi! It's Bellaidea today with my new project made for Yasmin's challenge!

 "Make a layout or a card where you use a stencil and stamping to create a background on your project"

I used only 1 paper from Inkido  but had fun playing with gesso,  stencils and  mists.
 I wonder can you see how many stamps I used?

Użyłam tu tylko 1 papieru z Inkido ale pobawiłam sie maskami i mgiełkami .
Ciekawa jestem czy policzycie ilu stempli użyłam? Wszystkie z Inkido:)



I mixed roses from the stencils with "real" ones from Inkido. We have lots of flowers! One of my fav stamps - birdcage.
że z mask Scrap FX  pomieszałam z "prawdziwymi" różami z Inkido.Mamy mnóstwo róznych kwiatów :).Tutaj mój ulubiony stempelek , klateczka.


This time 3 stamps from Inkido and one of two chipboards from Wycinanka.
Tym razem 3 stempelki z Inkido i jeden z dwóch chipboardów z Wycinanki.



Thank you for looking, I invite you again to play with Inkido , see you soon!
Dziękuje za odwiedziny, zapraszam do zabawy z wyzwaniem Inkido i do zobaczenie wkrótce.

Bellaidea

Ps. Jeśli lubicie produkty Inkido i chciałybyście pracować na nich zapraszam na warsztaty we Wrocławiu, szczegóły na moim blogu.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Awesome creation, so bright and fun!!!

sammiej sa...

wauw!! i am not a green person,....
but this is stunning and the green is beautiful!!!!

kiss sammiej