27 maj 2013

Båt tur

Hei alle sammen, det er Yasmin her i dag på bloggen, og  har jeg en layout å vise frem. Den nye kolleksjonen til Inkido "Beautiful Memories 2" har kommet frem i noen butikker i allefall. Jeg har dessverre ikke brukt disse arkene på denne layouten.. Lover å vise frem de arkene på neste post... :)

Hi everyone! It's Yasmin here on the blog today, and I have a layout to show you. The new Inkido collection is hitting the stores and you have to go get them. They are gorgeous! I sadly haven't used this papers on my layout today. Promise to show off those in my next post.

Her er jeg på båt tur rundt Lake Como i september i fjor. Jeg var med på et Creative Retreat..som var spennende.. Veldig vakre omgivelser.. Her er i allefall layouten jeg lagde med bilde av meg selv fra turen. :) 

This is a picture of my on a boat ride around Lake Como, Italy last september. I was on a creative retreat witch was super exciting, VERY beautiful. Here is the layout I created.

Jeg har brukt litt forskjellige "gode gamle" Inkido papirer på denne.. Jeg liker ark jeg kan klippe ut ting av arkene, og her er intet untak. Har også stemplet med stemplet "stars background" på bakgrunnen.

I've used different "good old" Inkido papers on this one. I like papers where I can fussy cut out alot of the elements. Also used the stamp "stars background" to create an exciting background. 


Du kan se endel av klippingen på dette bildet, sommerfugler og roser er kuttet ut og limt på. Ønsker alle sol og en fantastisk kreativ dag! 

You can see some of the fuzzy cutting on this picture, butterflies and roses is cut out and glued on like I wanted. I wish everyone sun and a fantastic creative day! 



5 kommentarer:

Bente Fagerberg sa...

Helt fantastisk!....Igjen...!
Totally fabulous,...again!!

Rhonda sa...

Very nice layout. :o)

Bellaidea sa...

Love what you did with this page!

Unknown sa...

What a fabulous composition :) such a creative and gorgeous page, Yasmin!

ANUPAMA CHOUDARY sa...

I absolutely adore the stamping, Yasmin! Lovely page.