01 november 2009

Inkido släpper 3 nya stämplar i dag!



Det var inte meningen jag skulle blogga något i dag men i fredags eftermiddag fick jag dessa 3 sprillans nya stämplar från Inkido.
Blev som vanligt kär! ja jag älskar stämplar! och dessa var så fina att jag försvann in i juldimman med kaffe och pepparkakor och stämplar...



Varma kramar i en kall vintertid är en av dom nyaste som nu finns att beställa hos Inkido och påfyllning med stämplar som varit slut har kommit in till lagret ;)

Detta kort har den snökläddagranen och Ladybug snögubbar och lite stickles gjort till ett vinterkollage... Versa fine olympia green är den optimala granfärgen bland alla dynor jag har testat.


Här har jag skurit bort 24 under den nya cirkeln "24" och målat en av dom fina chipboards hjärtana som släpptes på åf-träffen.


Så här ser 24 cirkeln ut på detta lite enkla julkort i memoryformat.
Perfekt om man har många kort att göra eller är ny är att välja ett mindre kort format och göra det lite enklare.

Julhälsning till dig och din familj och 24 enbossad i vitt på rött papper blir super juligt!
Snökristall liten och några pärlor och så dom underbara skruvbradsen.

Stämplade julhälsning och embossade i vitt på en svart tag och fick ett rent och grafisk hälsning.

3 kommentarer:

Pia sa...

hvor er det nogle super lækre stempler, bare vi havde sådan nogle på dansk

SasSa sa...

Shit shit shit VA SNYGGA!!!!
O vart hittar med dessa då??
MÅSTE HA DEM JU!
Tack för underbar inspiration och ljuvliga produkter!
Vill bara ha fler och fler hela tiden.
Kram SasSa

Monika sa...

Jamen så snygga! Så fina grejer du skapat! Du är bara bäst!