01 november 2009

Julgranstjärnor

Jag hade äran att bli inbjuden till en DT-miniträff hos Inkido. Det var verkligen så roligt att få träffa alla på Inkido och att få se lokalerna. Att sedan få sitta ner och pyssla ihop med trevliga DT-tjejer var som grädden på moset. Många härliga skratt blev det och jag hann tillochmed få ihop en liten julgransdekoration.



Den är uppbyggd av de två chipboardstjärnorna som blir "över" från stjärnalbumen. Understa stjärnan är embossad helt med vitfrost ochsedan har jag stämplat ovanpå med splashstämpeln. Den översta stjärnan har jag klätt med ett av dom nya julpappren. Har embossat snöstjärnor, även dom med vitfrost. Dekorerat med diverse band, spets, ros och pärlor.



Dagen efter fortsatte återförsäljarträffen hos Inkido och då fick dom leka lite med just dessa chipboardstjärnor.

1 kommentar:

Monika sa...

Så läckert det blev. Nu ick jag en idé...