09 december 2009

4 Enkle Julekort

Hei hei!
Nå nærmer julen seg og det er sikkert flere av oss som ikke har fått laget alle julekortene vi skulle?!?
Her skal jeg vise dere 4 enkle julekort som jeg har laget. Det tar ikke så lang tid, så jeg klarte disse 4 på 1 time! Inspirasjonen fant jeg på Hanne sin blogg:)

Kort nr1 er laget med papirer fra Ladybug. Engelen er trykket ut med Spellbinder dies. Tag'en kan tas ut og det er plass til å skrive julehilsen på baksiden av den. Kortet er til slutt sprayet med Glimmer Mist Creme de Cocoa for å få et fint shimmer.

Kort nr 2 er laget veldig likt til kort nr 1. Stjernetag'en har jeg laget ved å stemple stjernestempelet på litt kartong og så klippet den ut.

Kort nr 3 er pyntet med et chipboard juletre. Det er farget med brunt blekk og så har jeg tatt på brun glitterlim. Til slutt pusset jeg på kantene med litt sandpapir, sprayet med Glimmer Mist og så stemplet jeg på God Jul teksten.

Her ser du hvordan tag'en til kort 3 er laget!

Kort nr 4 er også laget med papirer fra Ladybug. Jeg har pyntet med en papirbord laget med en Martha Stewart borderpunch. Hjertet har jeg filtet selv av litt rød ull;)


Håper du fant litt inspirasjon her til å lage de siste julekortene dine!Lykke til;)

Inga kommentarer: