15 december 2009

Julegaver og juleetiketter med Inkido

Nå er vel alle julegavene kjøpt inn og det er på tide å pakke de inn?!? Jeg er ihvertfall ferdig med å kjøpe årets gaver og her viser jeg hvordan jeg har pakket de inn. I år har jeg valgt å bruke et grått gråpapir på alle pakkene og så pynter jeg gavene individuelt etter hvem som skal få de, med forskjellige etiketter, bånd etc.

Her har jeg kledd to chipboad hjerter med mønsterpapir. Så har jeg embosset kantene med hvitt embossingoulver med sølv i, brukt poststempel og bundet det sammen med et offwhite bånd. Det fine gull-løvet er også fra Inkido.



Her har jeg brukt et av de nye prikkete papirene fra Inkido og pyntet med bånd og blonder. Tag'en er krøllet og svertet med brunt blekk, og til slutt har jeg stempler den med god jul stempel og snøkrystaller. Jeg har også hengt på en liten bjelle.

Her har jeg brukt det store stjerne-stempelet og stemplet det på det rosa og røde prikkete papiret. Så klippet jeg de ut og festet de på gaven med et mørkebrunt bånd.

Her har jeg brukt noteark i bunnen, pyntet med to bånd og litt svart bast. Tag'en er revet ut av kraft kartong og svertet langs kantene med brunt blekk. Jeg har også pyntet med et gammelt glansbilde.

Og her ser du undersiden av tag'en.

Håper du fant litt inspirasjon til å pakke inn dine julegaver i år!
Juleklem fra Kristine;)

Inga kommentarer: