07 april 2010

Til en guttekonfirmant.

Jeg har et konfirmasjontkort til å by på i dag. Til en gutt denne gangen. Også her har jeg brukt en CD-plate som dekor. På dette kortet har jeg knekt opp plata i flere mindre biter.
Notepapiret jeg har brukt er fra Ladybug and Friends,
og jeg har skrapet opp kantene for å få en litt røffere look.
Den store chipboard stjerna i bølgepapp har jeg brukt som den er, bare svertet kantene litt.
Jeg har pyntet kortet med en selvlaget blomst, metallpynt fra Kort&Godt, og gullblader, bling og bånd fra Inkido.
Teksten har jeg skrevet og printet ut på PC-n.



Blomsten har jeg laget ved å stemple "Julhjerta", både lite og stort, flere ganger. Jeg har klippet dem ut, svertet kantene, og montert til en blomst. I midten har jeg pyntet med en metallblomst fra Kort&Godt, og en brads fra Inkido.






Inga kommentarer: