07 april 2010

Til en jentekonfirmant.

Det er konfirmasjonstid, og jeg har laget et kort til en jentekonfirmant. Jeg ville lage et kort som var søtt og stilig på samme tid, så her har jeg brukt en CD-plate som hoved dekor.
Papiret jeg har brukt er "Cartas, Royal Red", og jeg har pyntet med roser, bånd, bling,og pyntenåler fra Inkido. De lekre sølvbladene fra Inkido synes jeg passet perfekt til dette kortet.
Ved å skrive og printe ut Konfirmant-tekst fra dataen, får jeg akkurat den størrelsen jeg vil.
Hjertecharmsen er fra "Kort &Godt", og finnes nå i Inkidos sortiment.






Kortet jeg har brukt er et ferdigbrettet konvoluttkort fra Inkido. Her er det plass til et gavekort, eller en pengegave, så disse kortene passer perfekt til konfirmasjon.
Inni kortet har jeg brukt papirene "Cartas, Royal Red" og "Tuva, Satin Pink".
Hjørnene har jeg stemplet med "Hørn 3".


Den nydelige "Til Lykke" teksten måtte jeg bare ha med, og jeg har pyntet med bånd, bling og en rose.


Inga kommentarer: