25 augusti 2010

Et tag kort til jul.

I dag kommer det litt jul fra meg. Her har jeg laget et tag kort, og disse finnes ferdigbrettet hos Inkido. Papirene jeg har brukt er "Tailored stripes" fra Inkidos nye høstkolleksjon "Autumn wardrobe", og papiret "Prick rød".

Jeg har dekorert et stort chipboard hjerte med det samme papiret "Prick rød", Inkidos juletekst
 "Med Ønske",og en silkesløyfe. Ellers har jeg dekorert kortet med nydelig blonde, små hjerter, og mange små røde perler.

*******
Today I have some Christmas cards to show. Here I have made a tag card, and you can find these cards pre folded at “Inkido”. I have used the paper "Tailored stripes" from Inkidos new collection "Autumn wardrobe", and the paper "Prick rød".

I have decorated a big chipboard heart with the same paper "Prick rød", Inkidos Christmas text stamp
 "Med ønske", and a red ribbon bow. My card is decorated with this beautiful lace, small hearts, and lots of red pearls.






Inga kommentarer: