25 augusti 2010

Vinterstjerne.


Til dette kortet har jeg brukt  papiret "Always on my mind" fra "Ladybug and friends" og et matchende rutete papir.Til den store chipboard stjerna har jeg også brukt papiret "Always on my mind".
Jeg har stanset ut snøkrystaller, og embosset dem med ”perlemor” embossingpulver fra Inkido.
En lekker matchende rose har fått plass i midten, og det hele er rammet inn med kantpuncher, og masse småperler fra Inkido.

******
For this card I have used the the paper "Always on my mind" from "Ladybug and friends", and a matching  papir. For the big chipboard star I have used the same paper. I have punched some snowflakes, and embossed them with Inkidos “perlemor/pearl” embossing powder. In the center I have put a beautiful matching rose, and I have framed it with edge punches, and lots of small pearls from “Inkido”.








Inga kommentarer: