14 november 2010

En gå-bort-gåva

Julen är en tid då vi umgås med nära och kära.

De nya Vintage bilderna är fantastiska till julens alla projekt. Här har jag altrat en chokladkaka, den är tänkt som en gå-bort-gåva. Notpappret kommer från julserien "Classic". Underbara och mycket lättanvända papper. Stämpeln heter Öppnas 24.
Kan mottagaren av denna gåva vänta till julafton med att öppna den tror du... ;)


Här en detaljbild på dekorationerna. Emossingpulvret jag använt heter Chunky Chrystal Guld, ett lite "tjockare" pulver som jag även har embossat bildens kanter med. Den underbara "pärlkransen" är min favorit. :)

Jag önskar er en fortsatt trevlig dag!
/Marie

2 kommentarer:

crea-elma sa...

Very lovely!

greets Elma

Petraso sa...

Underbart Marie! Testade också i går och embosa vintagebilderna! blir såååå läckert!